HTML

Life in Győr

Friss topikok

Már évek óta szerettem volna adventi naptárat készíteni, de mindig elhalogattam. Idén végre összeszedtem magam, és nem is volt olyan bonyolult. A későbbi években pedig már csak az apró ajándékokat kell kitalálni, beszerezni. Magát az elkészítési folyamatot elfelejtettem dokumentálni, de íme, a végeredmény:

DSCN2341.JPG

És a hozzávalók:

umpalumpa.png

A fent említett kellékek mellett még szükség van ecsetre, ollóra. Azt hiszem a címkenyomtatás ára némi magyarázatra szorul: egy gyerekkori „trauma” (9 évesen egyest kaptam papírvágásra – ezúton is köszönöm Maja néninek) miatt nem merek belefogni bonyolultabb vágási műveletekre (pl. szabályos kör), így azért került ennyibe, mert a szerkesztés oldalanként 700 Ft volt, viszont így csak le kellett húznom a matricákat, és már ragaszthattam is. Maga a matricapapírra nyomtatás 2×330 Ft, plusz 2×100 Ft valami (ezt a tételt nem magyarázták meg).

Az elkészítés már nem bonyolult: a papírzacskóra felragasztottam a matricát, lefestettem fehérre a natúr facsipeszeket, két szög közé felkötöttem a szalagot (eredetileg egy kép van ott), és már aggathattam is fel az ajándékokat.

DSCN2343.JPG

A zacskókba kicsi ajándékok kerültek, úgy mint édesség, karácsonyhoz vagy télhez kapcsolódó dísztárgyak és élményajándékok. Utóbbinál nem kell semmi komolyra gondolni, a legtöbb olyan, amit egyébként is csinálnánk, csak így mókásabb. Megyünk majd a karácsonyi vásárba forralt borozni, rendelünk pizzát, sütni fogok palacsintát, társasozunk, a 24-ére pedig már igen csak kifogytam az ötletekből, ezért akkor utazás a téli tájban az ajándék, mivel aznap fogunk a szüleinkhez hazavonatozni.

Bár már elmúlt elseje, szerintem még idén is nyugodtan bele lehet fogni. Ha csak 12 napra van valami kicsi ajándék, az is elég nagy öröm annak, aki kapja.

Ötletek:
http://www.twigandthistle.com/blog/2010/11/magnetic-holiday-advent-calendar-diy/
http://indulgy.com/post/k0q7XEAPe1/christmas-craft-project-advent-calendar
http://indulgy.com/post/T2CuNlQbA2/christmas-advent-calendar-love-this

Link a letölthető címkékhez:
http://www.twigandthistle.com/blog/wp-content/uploads/2010/11/Advent_Calendar_Template.pdf

Címkék: karácsony advent

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeingyor.blog.hu/api/trackback/id/tr265677700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása